آنچلوتی: شاید خامس هیچگاه به ناپولی نیاید، برای جذب بازیکن عجله نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، خامس بازیکن بسیار باکیفیتی است. متأسفانه در حال حاضر او بازیکن ما نیست، شاید هیچگاه هم بازیکن ناپولی نشود، شاید هم شد.

آنچلوتی: شاید خامس هیچگاه به ناپولی نیاید، برای جذب بازیکن عجله نداریم

آنچلوتی: شاید خامس هیچگاه به ناپولی نیاید، برای جذب بازیکن عجله نداریم

کارلو آنچلوتی در اولین کنفرانس خبری اش در پیش فصل گفت: ما احتیاج به ارائه فوتبالی پویا، هجومی و باکیفیت داریم و به همین منظور همه اعضای تیم باید پیشرفت نمایند. ما فصل گذشته هم اهدافی را پیگیری می کردیم و این فصل نیز با همان ایده ها به کارمان ادامه خواهیم داد. باشگاه ناپولی به دنبال پیشرفت است و برای جذب بازیکنان جدید عجله ای نداریم و همه چیز را در آرامش ارزیابی می کنیم.

وی درباره این پرسش که آیا احتیاجی می بینید که کیفیت خط حمله تان افزایش یابد؟، گفت: ما دریس مرتنس و میلیک را در خط حمله داریم که کارشان را به خوبی انجام می دهند. من خیلی روی خط حمله تمرکز نمی کنم اما قطعاً به دنبال این هستیم که کیفیت کارهای هجومی مان را افزایش دهیم. در مورد اینسینیه هم باید بگویم که او کاپیتان ما است و انتظار دارم در شأن یک کاپیتان رفتار کند.

سرمربی ناپولی درباره حضور ساری و کونته روی نیمکت تیم های یوونتوس و اینتر هم اظهار داشت: از اینکه کونته به ایتالیا بازگشت، خوشحالم. یوونتوس مجددا به دنبال قهرمانی خواهد بود اما اینتر می خواهد تیمی رقابت طلب تر باشد و به دنبال سرمایه گذاری زیاد است. کسی انتظارش را نداشت که ساری به یوونتوس برود و درک می کنم که طرفداران ناپولی چه حسی دارند اما همه ما در نهایت حرفه ای هستیم.

کارلتو همچنین در مورد شاگرد پیشین خود در تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ گفت: شناخت خیلی خوبی از خامس دارم، او بازیکن بسیار باکیفیتی است. متأسفانه در حال حاضر او بازیکن ما نیست، شاید هیچگاه هم بازیکن ناپولی نشود، شاید هم شد، پس هر موقع که بازیکن ما شد، درباره اش صحبت می کنیم.

سرمربی ناپولی درباره ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر که در آستانه جدایی از نراتزوی است و شایعاتی مبنی بر پیوستنش به ناپولی مطرح است، گفت: مائورو بازیکنی فوق العاده و مورد تحسین همه است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12014

به "آنچلوتی: شاید خامس هیچگاه به ناپولی نیاید، برای جذب بازیکن عجله نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: شاید خامس هیچگاه به ناپولی نیاید، برای جذب بازیکن عجله نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید