اروین، رکورد برهانی و کریمی را شکست

به گزارش مهسان بلاگ، لی اروین از دقیقه 57 تا 64، 3 گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند تا نه تنها میزبان باخت یک بر صفر را با برد 3 بر یک عوض کند بلکه این بازیکن رکورد سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

اروین، رکورد برهانی و کریمی را شکست

به گزارش خبرنگاران ،رکوردداران زمان هت تریک در تاریخ لیگ برتر، 2 بازیکن بودند. بازیکنانی که سابقه بازی برای استقلال را در کارنامه داشتند. یعقوب کریمی و آرش برهانی. برهانی 7 آبان 87 - لیگ هشتم- و در بازی مقابل پیکان در لیگ برتر توانست طی 8 دقیقه 3 گل بزند و یک رکورد جدید به نام خود ثبت کند.

دوشنبه، 16 مرداد 1391 اتفاق جالبی در آبادان رخ داد. بازی نفت آبدان مقابل نفت تهران. یعقوق کریمی در این بازی موفق شد 3 بار و در عرض 8 دقیقه دروازه میزبان را باز کند و با رکورد آرش برهانی برابری کند. یعقوب در آن مقطع یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و در پست بال چپ، بازی های فوق العاده ای برای نفت تهران انجام می داد.

هت تریک ایمون زاید را هم که به یاد دارید. در ان بازی معروف که پرسپولیس شکست 2 بر صفر مقابل استقلال را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد و توانست به یک برد ارزشکند و خاطره انگیز دست پیدا کند. ایمون زاید گل های خود را در دقایق 82،83 و 2+90 به ثمر رساند تا نامش را در جمع بهترین هت تریک های تاریخ لیگ برتر ثبت کند.

همه این رکوردها در هفته دوازدهم لیگ هجدهم شکسته شد.این بار توسط یک خارجی به نام لی هری اروین. این مهاجم در نیمه دوم وارد زمین شد، در ترکیب تراکتورسازی نهاده شد و از دقیقه 57 تا 64، 3 گل برای این تیم به ثمر رساند تا نه تنها میزبان باخت یک بر صفر را با برد 3 بر یک عوض کند بلکه خود این بازیکن رکورد سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

اروین با گل هایی که مقابل ذوب آهن زد، نشان داد که یک تعویض طلایی برای محمد تقوی و تیم تراکتورسازی است. مهاجمی اسکاتلندی که بعد از گلزنی مقابل سپیدرود در هفته یازدهم، این بار هم توانست برای تراکتورسازی موثر باشد و یکی از عوامل برد خانگی این تیم برابر ذوب آهن باشد.

لی اروین که برای هفته های متوالی، صحبت از کیفیت پایین اش می شد، حالا به یک بازیکن کلیدی در ترکیب تراکتورسازی تبدیل شده. بازیکنی که طرفداران تبریزی می گفتند در حد و اندازه های استوکس نیست اما می بینیم که او توانسته در تراکتورسازی جا بیفتد و 4 گل حساس به ثمر برساند. ان هم در شرایطی که استوکس در 2 هفته اخیر توفیقی در گلزنی به دست نیاورده و گل های او روی عدد 8 متوقف شده است.

هدف اروین، بعد از رکوردشکنی، کسب عنوان آقای گلی لیگ هجدهم است. اتفاقی که با ادامه این روند شاید رخ بدهد و یک بازیکن کم حاشیه از تراکتورسازی چنین عنوان ارزشمندی را کسب کند. لی اروین که حالا به بازیکنی محبوب در تراکتورسازی و میان طرفداران این تیم تبدیل شده، شاید بتواند محبوب تر هم گردد و در انتها فصل عنوانی فردی را نیز تصاحب کند.

230-9

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2762

به "اروین، رکورد برهانی و کریمی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروین، رکورد برهانی و کریمی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید