امین قاسمی نژاد به گل گهر پیوست، مهدی شیری از پرسپولیس جدا شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- روز پایانی جابجایی ایران در شرایطی دنبال خواهد شد که در طول پنجره زمستانی تمام تیمها برای تقویت خود کوشش کردند اما در نهایت بعید است به جز چند تیم، مربیان لیگ رجحان از فرایند فعالیت مدیران باشگاهشان در این پنجره رضایت داشته باشند.

امین قاسمی نژاد به گل گهر پیوست، مهدی شیری از پرسپولیس جدا شد

به گزارش خبرنگاران، مهاجم استقلال با قرارداد قرضی راهی گل گهر شد. امین قاسمی نژاد با قراداد قرضی و 6 ماهه به گل گهر پیوست. امین قاسمی نژاد در ابتدای فصل با قراردادی گران قیمت با استقلال قرارداد امضا کرد اما در طول نیم فصل اول کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد. روز گذشته نوشتیم امین قاسمی نژاد با ارسال نامه ای خواستار جدایی از استقلال شده است که در نهایت مدیران این باشگاه با جدایی قرضی این بازیکن موافقت کردند. امین قاسمی نژاد در روز انتهای فصل جابجایی با قراردادی قرضی و 6 ماهه راهی گل گهر سیرجان شد و حالا او باید در انتها فصل دوباره به استقلال برگردد. قاسمی نژاد در طول نیم فصل اول دقایق کمی فرصت بازی کردن پیدا کرد و پیروز شد یک گل بزند و یک پنالتی از حریفان بگیرد.

- جدایی مهدی شیری از باشگاه پرسپولیس قطعی شد. مهدی شیری جدایی اش از باشگاه پرسپولیس را گفت. مهدی شیری مدافع پرسپولیس که بعد از بازی سوپرجام مقابل فولاد، در اختیار باشگاه نهاده شده بود، ساعاتی قبل برای معین تکلیف آینده خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود. مهدی شیری دقایقی پیش از از باشگاه پرسپولیس خارج شد و در جواب سوالات خبرنگاران گفت: من مصاحبه نمی کنم. جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد. برای این تیم آرزوی پیروزیت می کنم.

شیری که صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت، پس از برگزاری جلسه با مدیران این باشگاه و در غیاب رضا درویش برای جدایی به توافق رسید تا به این ترتیب دومین بازیکن خروجی پرسپولیس در آستانه انتها فصل جابجایی لقب بگیرد. نکته جالب این است که شیری جلسه ای نسبتا طولانی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد اما انتظار می رفت که برای جدایی، درویش در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کند ولی ناگهان شیری با چهره برافروخته از ساختمان باشگاه خارج شد و جدایی اش را گفت. او در حالی که با نماینده اش قصد ترک سریع السیر محل را داشت، خود را در محاصره خبرنگاران دید و در حالی که قصدی برای انجام مصاحبه نداشت، در مقابل آنها نهاده شد و با تائید جدایی اش گفت: بله از پرسپولیس جدا شدم.

در آخرین روز جابجایی و در حالی که پرسپولیس از خرید مهاجم خارجی ناکام مانده، فرشاد پیوس آقای گل سرخپوشان در دهه 1370 به تمرین شاگردان گل محمدی رفت تا حضور او دستمایه شوخی بین طرفداران پرسپولیس گردد و قرمزها او را خرید تازه تیمشان عنوان نمایند. با این فرصت کمیته معین شرایط، پرسپولیس و استقلال مسئله ای برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه خود ندارند.

کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال با یک فرصت به باشگاه های بدهکار گفت که آنها می توانند قرارداد دو بازیکن خود را ثبت نمایند. پیش از این قرار بود تا زمان پرداخت بدهی ها یا توافق با طلبکاران، امکان ثبت قرارداد تازه نباشد. رجبی مربی تیم فولاد در نشست خبری گفت که این باشگاه با مهدی شیری به توافق رسیده و او نیم فصل دوم را در این تیم سپری خواهد نمود.

امین قاسمی نژاد درباره جدایی اش از استقلال و حضور در گل گهر گفت: با توجه به ترافیک خط حمله فرصت زیادی به من در نیم فصل نرسید. با توجه به این موضوع گفتگویی با آقای مجیدی داشتم تا برای حفظ آمادگی و شرایط فوتبالی ام اجازه جدایی به من داده گردد. باید تشکر ویژه ای از ایشان و بعلاوه آقای آجرلو داشته باشم که فرصت دادند تا نیم فصل را به صورت قرضی راهی گل گهر سیرجان شوم.

طرفداران پرسپولیس همچنان در پی شنیدن خبری در جهت بهبود اسکواد پرسپولیس هستند اما آن ها در فصل جابجایی هم داشته اند؛ مهدی شیری که امروز قطعا برای نیم فصل دوم به عضویت تیم فولاد در خواهد آمد. از تیم های مدعی، سپاهانی ها فعالیت خاصی در این بازار جابجایی نخواهند داشت چرا که آن ها قبلاً با جذب رشید مظاهری و میلاد جهانی، پرونده فعالیت خود در جابجایی زمستانی را بسته اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108197

به "امین قاسمی نژاد به گل گهر پیوست، مهدی شیری از پرسپولیس جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد به گل گهر پیوست، مهدی شیری از پرسپولیس جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید