برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/قم رئیس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه از برگزاری مراسم عزاداری به زبان های عربی و اردو در حرم مطهر و فراوری کلیپ به زبان های انگلیسی، عربی، تایی، اردو و آذری برای پخش در فضای مجازی به مناسبت ایام عزاداری آخرماه صفر اطلاع داد.

برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر

کمال ثریااردکانی در گفت وگویی از فعالیت های واحد فضای مجازی اداره امور بین الملل حرم مطهر در ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر یاد و اسم کرد: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) چهار کلیپ به زبان های عربی و انگلیسی برای نشر در صفحات امور بین الملل آستان مقدس فراوریشده است.

وی اضافه نمود: یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به زبان تایی فراوری خواهد شد که در ایام شهادت ایشان به صورت مستقیم از صفحه مجازی تایی زبان آستان مقدس پخش خواهد شد.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: دو برنامه کارشناسی به زبان اردو و آذری با مشارکت دانشگاه مجازی جامعه المصطفی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) برای پخش از صفحات فضای مجازی اردوی و آذری زبان در حال فراوری است.

وی پوشش مراسمات عربی و اردو در ایام آخر ماه صفر و پخش مستقیم حال و هوای حرم در ایام آخر ماه صفر از شبکه های اجتماعی امور بین الملل آستان مقدس را از دیگر فعالیت های پیش بینی شده برای فضای مجازی دانست و گفت: انتشار محتوا و تصاویر متناسب با ایام آخر ماه صفر به صورت روزانه در صفحات مجازی و سایت آستان مقدس از جمله فعالیت های واحد فضای مجازی اداره امور بین الملل حرم در این ایام است.

اردکانی ادامه داد: مراسم عزاداری حضوری به مناسبت ایام آخر ماه صفر به زبان عربی در روز دوشنبه ساعت 19 با سخنرانی سید محمدباقر جلالی و در روز پنجشنبه ساعت 19 با سخنرانی شیخ سعید الساری در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در صحن امام هادی علیه السلام برگزار می گردد و به صورت زنده از صفحه مجازی عرب زبان حرم مطهر به نشانی haramqom.arabic منعکس می گردد.

رئیس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه (س) گفت: مراسم عزاداری به زبان اردو هم در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی مولانا عقیل عباس معروفی و در روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی مولانا سید احتشام عباس زیدی در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها واقع در صحن امام هادی علیه السلام حرم مطهر برگزار و از صفحه مجازی آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی haramqumur به صورت زنده پخش می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97732

به "برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید