جایگزینی سیستم کنترل گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی

به گزارش مهسان بلاگ، آئودی از تصمیم جدید خود برای جایگزینی کنترل گر صدای HUD به جای نسل گذشته نمایشگر های موجود در خودروهای این شرکت اطلاع داد.

جایگزینی سیستم کنترل گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی

به گزارش خبرنگار ، اکنون دیگر مدت است شرکت های مختلف خودروسازری در دنیا از نمایشگر هایی با کیفیت و ابعاد مختلف در قسمت های مختلف خودرو خود استفاده می نمایند. اگرچه فناوری این نمایشگرها در طول سال های گذشته دچار تغییرات زیادی شده و پیشرفته های زیادی در این زمینه حاصل شده است ولی اکنون بعضی از خودروسازی در فکر استفاده از سیستم های جدید در محصولات خود هستند.

خودرو Audi SQ8 گل سرسبد شاسی بلندهای آئودی +تصاویر

یکی از مدیران ارشد آئودی در خصوص برنامه های آینده این شرکت گفت: اولین با شرکت آئودی حدود 10 سال پیش از نمایشگر های پیشرفته در اتومبیل های خود استفاده کرد و اکنون زمان استفاده از فناوری های جدید در برترین اتومبیل های این شرکت است. خودرو های آینده آئودی از حس عدم قطعیت و پیش بینی بهره می برند. آئودی به طور ویژه ای در جهت هوشمند سازی خودروهای خود گام بر می دارد و به دنبال آن است که سهم بزرگی از بازار این خودروها در دنیا را به خود اختصاص دهد.

کاهش ارتباط راننده با نمایشگر موجود در خودرو با فناوری HUD

سیستم کنترل صدای HUD احتیاج راننده و سایر سرنشینان به مشاهده و ارتباط با نمایشگر موجود در کابین را کمتر می نماید و ایمنی در هنگام رانندگی را افزایش می دهد. کارشناسان فناوری نسبت به برنامه آینده آئودی خوش بین هستند و معتقدند سیستم کنترل گر صدای HUD کارایی بسیار بالایی دارند.

آئودی میخواهد از سال 2021 تمامی خودرو های الکتریکی خود را به سیستم HUD مجهز کند، ولی احتمالا تا قبل از سال 2021 نمونه ای اولیه از خودرو Q4 E-Tron با قابلیت هایی ویژه از جمله ویژگی HUD عرضه می نماید. به هر روی مطمئنا در آینده مشتریان آئودی نمایشگر های کمتری را در خودرو های خود مشاهده می نمایند.

آئودی انتها کراس اور فوق لاکچری خود را به نمایش گذاشت +تصاویر

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12570

به "جایگزینی سیستم کنترل گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزینی سیستم کنترل گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید