خطر از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس می گوید: تیمی که بخواهد قهرمان گردد، باید در هر دو جام موفق باشد.

خطر از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده، کمبود بازیکن دارد، مسائل مالی زیادی دارد و با همه این ها باید در دو جبهه برای کسب قهرمانی بجنگد. گرچه برانکو همیشه تأکید نموده که هر بازی برای او اهمیت بالایی دارد و هیچ مسابقه ای را فدای دیگری نمی نماید اما باز هم عده ای از طرفداران و کارشناسان معتقدند که پرسپولیس باید تمرکز خود را روی لیگ برتر و دیدار مقابل استقلال بگذارد یا لیگ قهرمانان آسیا و بازی با السد قطر.

حمید درخشان اما در حمایت از تصمیم برانکو درباره ارزش گذاری برای مسابقات داخلی و رقابت های آسیایی این طور می گوید: این کاملاً اشتباه است، چون تیم در این صورت هر دو جام را از دست می دهد. تیمی که بخواهد قهرمان گردد، باید در هر دو جام موفق باشد. مگر تیم های بزرگ اروپایی، لیگ کشور خود را فدای لیگ قهرمانان اروپا می نمایند؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی آدام همتی با وجود صحبت های کارلوس کی روش علیه او تأکید می نماید: بازیکن باید تمرکز خود را روی بازی با پیراهن پرسپولیس بگذارد. مهم این است که بازیکن توانایی خود را نشان می دهد و خود را اثبات می نماید، اینکه چه کسی چه حرفی علیه یک بازیکن می زند، نباید برای او اهمیت داشته باشد.

185 - 2

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1709

به "خطر از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید