رونالدو: این فصل همه افتخارات را می خواهم

به گزارش مهسان بلاگ، امیدوارم فصل خوبی را سپری کنم. من همواره برای گذراندن یک فصل خوب آماده هستم و امیدوارم با همه توان قادر به فتح تمامی عناوین باشیم.

رونالدو: این فصل همه افتخارات را می خواهم

رونالدو: این فصل همه افتخارات را می خواهم

آخرین روزهای تعطیلات تابستانی ستاره های بزرگ در حال سپری شدن است و آنها به زودی باید به تمرینات تیم های خود بازگردند. کریستیانو رونالدو اخیرا سفری به مادیرا داشته و از حمایت مردم این منظقه از تیم ملی پرتغال تشکر نموده است. ستاره پرتغالی یوونتوس همچنین مدعی شد در فصل جدید به دنبال کسب تمامی افتخارات خواهد بود.

کریستیانو رونالدو گفت: از مردم مادیرا به خاطر حمایت فراوان از تیم ملی پرتغال خصوصا در یورو 2016 خیلی تشکر می کنم. من همواره برای ملاقات با خانواده ام به اینجا سفر می کنم و حضور در مادیرا برای من افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: دو روز در مادیرا اقامت خواهم داشت و همواره از حمایت شما تشکر می کنم. مردم مادیرا در کنار مهاجران فرانسوی در یورو 2016 حمایت بسیار خوبی از ما کردند و من از شما متشکرم.

او درباره اهداف فصل جدیدش گفت: امیدوارم فصل خوبی را سپری کنم. من همواره برای گذراندن یک فصل خوب آماده هستم و امیدوارم با همه توان قادر به فتح تمامی عناوین باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11938

به "رونالدو: این فصل همه افتخارات را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: این فصل همه افتخارات را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید