ساخت برترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو به وسیله هواوی

به گزارش مهسان بلاگ، اوایل امروز (دوشنبه 24 ژانویه 2022)، وبلاگ نویس معروف خودرو Garage 42@ ویدیوی جدیدی را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که در آن می توانیم سیستم پارک اتوماتیک هواوی ADS را ببینیم که در حال پارک کردن یک خودروی برقی در شرایط کاملاً سخت و پیچیده است.

ساخت برترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو به وسیله هواوی

به گزارش خبرنگاران، سیستم پارک اتوماتیک یا اتوماتیک، اگرچه به صورت عملی چندین سال است که شروع شده، اما هنوز در حال تکامل و در جهت توسعه واقع شده است. این سیستم در حقیقت تلاشی برای حل مشکل سخت بودن پارک دوبله در محیط های شهری که با کمبود جای پارک و ازدیاد خودرو ها روبرو اند، بود. اولین قدم ها در مورد راه اندازی سیستم پارک اتوماتیک را موسسه فرانسوی INRIA برداشت و امروزه تمامی سیستم های پارک اتوماتیک از اصول اولیه استفاده شده در تحقیقات این شرکت فرانسوی استفاده می نمایند.

حالا یک وبلاگ نویس سرشناس مدعی شده است که شرکت هواوی، برترین سیستم پارک اتوماتیک موجود در دنیا را توسعه داده است. در ویدیویی که این افشاگر منتشر نموده، ما می توانیم یک خودروی تمام الکتریکی Arcfox Alpha S را ببینیم به سیستم عامل Huawei HarmonyOS مجهز شده و با استفاده از سیستم پارکینگ اتوماتیک ADS این سازنده چینی، عملیات پارک را انجام می دهد. این تست، توانایی سیستم در رابطه با برنامه ریزی جهت و کنترل خودرو را به خوبی نشان می دهد. سیستم نو ADS که برای تسهیل پارکینگ طراحی شده است، نشان می دهد راه چاره نو غول فناوری چینی حتی در شرایط سخت نیز عملکرد خوبی دارد. در اینجا راننده مکانی را که می خواهد ماشین را در آن پارک کند، انتخاب می نماید که البته منطقه سختی نیز هست و به مانور های پیچیده برای پارک احتیاج دارد.

با این حال تصاویر نشان می دهد که سیستم پارکینگ اتوماتیک هواوی، به خوبی می تواند از عهده این عملیات پیچیده بر بیاید و خودرو را در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر پارک کند. به گفته این وبلاگ نویس، این سیستم پارک اتوماتیک برترین سیستم حال حاضر در بازار است. برای کسانی که نمی دانند، باید گفت که ArcFox Alpha S یک خودروی اجرایی تمام الکتریکی است که به وسیله BAIC با نام تجاری Arcfox فراوری می گردد. گفته می گردد این خودروی نو نتیجه بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری برای تحقیق و توسعه در خودرو های الکتریکی و تحقیقات مبتنی بر رانندگی خودران است. این دستگاه دارای رهیاب های لیزری، 12 رادار اولتراسونیک و 13 دوربین پانوراما است که از چیپست Kirin 990A برای اجرای سیستم ADS آن نیرو می گیرد. پیشرانه الکتریکی این خودرو از یک موتور الکتریکی 218 اسب بخاری تشکیل شده است که حداکثر گشتاور 360 نیوتن متر را ارائه می نماید. این خودرو بعلاوه با پیکربندی ها مختلف باتری عرضه می گردد که حداقل 525 و حداکثر 708 کیلومتر برد حرکتی را در اختیار آن قرار می دهد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105366

به "ساخت برترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو به وسیله هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت برترین سیستم پارک اتوماتیک خودرو به وسیله هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید