سرعت شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی به 12 وات محدود می شود

به گزارش مهسان بلاگ، این طور که به نظر می رسد، کوچکترین عضو از خانواده آیفون 12 نمی تواند با سرعتی مشابه برادران خود شارژ شود. چرا که سرعت شارژر مگ سیف (MagSafe) در این گوشی به جای 15 وات به 12 وات محدود می شود.

سرعت شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی به 12 وات محدود می شود

شارژر جدید اپل که با نام مگ سیف شناخته می شود، برای اینکه بتواند در میزان تبلیغات شده 15 وات فعالیت کند، به آداپتور 20 واتی نیاز دارد. اما گویا این سرعت را تنها با گوشی های آیفون 12 و دو مدل پرو و پرو مکس شاهد خواهیم بود.

طی اسناد جدیدی که منتشر شده، اپل اعلام نمود شارژر مگ سیف برای آیفون 12 مینی که هفته بعد به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار می گیرد، به 12 وات محدود خواهد شد. این خبر شاید برای بسیاری از علاقه مندان و کاربرانی که قصد خرید این محصول را داشتند ناامید کننده باشد اما به نظر می رشد باتری کوچکتر این محصول است که چنین محدودیتی را رقم زده.

برای رسیدن سرعت 12 وات اما به گفته اپل، مگ سیف به آداپتور 9 ولت 2.03 آمپر با پورت USB-C نیازمند است. بنابراین همان شارژر سریع 18 واتی اپل که متأسفانه تولید آن متوقف شده می تواند کافی باشد.

اما نکته عجیب اینجاست که این شارژر ممکن است در هر گوشی از سری آیفون 12، به سرعت 15 وات نرسد. طبق این اسناد، دمای کاری و فعالیت های سیستمی گوشی ممکن است سرعت شارژر را صرف نظر از مدل گوشی محدود کنند. بنابراین رسیدن به سرعت 15 وات قطعی نیست.

آن دسته از کاربرانی هم که به جای ایرپادز از EarPods با پورت لایتنینگ استفاده می کنند باید بدانند هیچ گاه هنگام شارژ، هندزفری خود را به گوشی متصل نکنند. چون به نظر می رسد وقتی پورت لایتنینگ در حال استفاده باشد و در همان لحظه کاربر از شارژر مگ سیف برای شارژ گوشی استفاده کند، صرف نظر از مدل گوشی (در سری آیفون 12)، سرعت شارژ به 7.5 وات کاهش پیدا می کند. اپل مدعی شده این کار جهت پیروی از استانداردهای قانونی اجرا شده.

  • هر آنچه که باید راجع به شارژر MagSafe در آیفون های 12 بدانید

منبع: PhoneArena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66801

به "سرعت شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی به 12 وات محدود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی به 12 وات محدود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید