فوتبال دنیا، افزایش شمار مصدومان یوونتوس برای مصاف با منچستریونایتد، متویدی در تمرینات شرکت نکرد

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - یوونتوس ممکن است یکی دیگر از بازیکنانش را برای بازی خانگی مقابل منچستریونایتد از دست بدهد.

فوتبال دنیا، افزایش شمار مصدومان یوونتوس برای مصاف با منچستریونایتد، متویدی در تمرینات شرکت نکرد

به گزارش خبرنگاران، مسائل خط میانی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه بازی خانگی این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافت چرا که هافبک فرانسوی این تیم، بلیز متویدی روز گذشته (یکشنبه) در تمرینات شرکت نکرد.

در حالی که سامی خدیرا به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، امره جان هم بعد از عمل جراحی روی غده تیروییدش هنوز خانه نشین است، آلگری سه هافبک میانی آماده شامل میرالم پیانیچ، رودریگو بنتانکور و متویدی داشت که حالا محتمل است متویدی هم به جمع غایبان بانوی پیر اضافه گردد. دلیل آن هم مصدومیتی است که در بازی شنبه شب یوونتوس مقابل کالیاری در هفته یازدهم سری A دچارش شد. جدول رده بندی سری A

با اینکه هنوز سه روز دیگر به بازی یوونتوس و منچستریونایتد در تورین مانده است، رسیدن متویدی به این بازی در هاله ای از ابهام نهاده شده است. علاوه بر متویدی، داگلاس کاستا هم در تمرینات روز گذشته یوونتوس شرکت نکرد و به خاطر دردی که در ناحیه عضله نزدیک کننده پای چپ داشت، مورد معایه نهاده شد. در همین حال اما تشدید مصدومیت قوزک پای ماریو مانژوکیچ هم سبب شد که او تنها در بخشی از تمرین روز گذشته باموی پیر شرکت کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2645

به "فوتبال دنیا، افزایش شمار مصدومان یوونتوس برای مصاف با منچستریونایتد، متویدی در تمرینات شرکت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، افزایش شمار مصدومان یوونتوس برای مصاف با منچستریونایتد، متویدی در تمرینات شرکت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید