مارسلو: در جایگاهی نیستم که ایسکو را نصیحت کنم، فوتبال همین است و باید کار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید حاضر به رد شائبه کم کاری هم تیمی اسپانیایی اش در تمرینات کهکشانی ها نشد.

مارسلو: در جایگاهی نیستم که ایسکو را نصیحت کنم، فوتبال همین است و باید کار کرد

به گزارش خبرنگاران ، به دنبال انتشار گزارش هایی درباره دلایل پشت پرده نیمکت نشین شدن ایسکو آلارکن در رئال مادرید و شائبه هایی درباره کم کاری او در تمرینات این تیم، سبب شده آینده این هافبک اسپانیایی در سانتیاگو برنابئو بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

ایسکو از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی رئال مادرید به مهره ای نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است اما او شب گذشته (سه شنبه) حتی از لیست بازیکنان تیمش برای مصاف با رم هم خط خورد و مجبور شد بازی خارج از خانه تیمش را از روی سکو ها تماشا کند.

در میان اما اظهارات مارسلو، دفاع چپ برزیلی کهکشانی ها هم مزید بر علت شده تا شائبه کم کاری ایسکو قوت بگیرد. او در پاسخ به این سؤال که برای ایسکو چه توصیه ای دارد، گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم کسی را نصیحت کنم. ما افرادی بالغ هستیم، پدران خانواده ایم و می دانیم که چه کارهایی را باید انجام دهیم. همه بازیکنان می خواهند بازی نمایند اما شما باید کار و تمرین کنید. این داستان در مورد همه بازیکنان صدق می نماید. باید کار کرد. من نمی گویم که ایسکو کار و تمرین نمی نماید اما فوتبال همین است. هر فوتبالیستی باید ببیند که کجای کارش می لنگد و آن را رفع کند.

گفته می گردد در صورتی که نیمکت نشینی ها ایسکو در رئال مادرید ادامه پیدا کند، او ممکن است فصل آینده به منچسترسیتی برود، تیمی که سرمربی آن بارها از شیوه بازی هافبک اسپانیایی سابق مالاگا تمجید نموده است. یوونتوس هم فصل گذشته خواستار جذب ایسکو بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3180

به "مارسلو: در جایگاهی نیستم که ایسکو را نصیحت کنم، فوتبال همین است و باید کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارسلو: در جایگاهی نیستم که ایسکو را نصیحت کنم، فوتبال همین است و باید کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید