نتایج مصاف آزادکاران غیرقابل پیش بینی بود، فلسفه انتخابی همین است

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا رضایی با بیان اینکه یکی از بهترین پیکارهای انتخابی آزادکاران را طی چند سال اخیر شاهد بوده به خبرنگاران گفت: طبق برنامه های کادر فنی قرار شد رقابتهای انتخابی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابتهای جهانی روز آدینه گذشته در تهران برگزار گردد که خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت و شاهد پیکارهای جذاب و حساسی بین مدعیان بودیم.

نتایج مصاف آزادکاران غیرقابل پیش بینی بود، فلسفه انتخابی همین است

وی توضیح داد: یکی از نکاتی که به وضوح در رقابتهای انتخابی دیده شد، جدال و مصاف تنگاتنگ مدعیان کسب دوبنده تیم ملی امید بود که به هیچ عنوان به کسی امکان پیش بینی نتایج را نمی داد. به نظر من فلسفه برگزاری رقابتهای انتخابی همین است و سطح پیکارها باید به گونه ای باشد که هیچ کشتی گیر مدعی و باتجربه ای در برابر رقبای خود حاشیه امنیت نداشته باشد.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ادامه داد: این شرایط در رقابتهای انتخابی کشورهایی همچون روسیه، آمریکا و ترکیه هم بدین شکل است و به این دلیل باید رقابتهای انتخابی اخیر تیم کشتی امید را یکی از بهترین و باکیفیت ترین میادین انتخابی در چند سال اخیر دانست. زمانی که چهره های جدید و جوانی پای به میدان می گذارند و مصاف نزدیک و حتی پیروزمندانه ای با رقبای باتجربه خود دارند باید به آینده امیدوار بود و این موضوع را به فال نیک گرفت. مطمئناً همین جوانان روزی به یاری تیم ملی بزرگسالان خواهند آمد و در صورت حمایت مطلوب از این داشته ها می توان آنها را از هم اکنون روی رفیع ترین سکوهای جهانی دید.

رضایی در خاتمه گفت: البته در حالیکه ما شاهد پیکارهای بسیار جذابی از سوی مدعیان بودیم، بسیاری از نقاط ضعف و کاستی های بچه ها هم به وضوح دیده شد که این موارد باید در طول اردوهای آماده سازی مد نظر کادر فنی قرار گیرد و رفع گردد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی تیم کشتی آزاد امید روز آدینه گذشته در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار گردید که نفرات برتر اوزان دهگانه این پیکارها به توضیح زیر تعیین شدند:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان)

61 کیلوگرم: محمدباقر یخکشی (مازندران)

65 کیلوگرم: ابوالفضل حاجی پور (مازندران)

70 کیلوگرم: امیررضا اکبر زاده (مازندران)

74 کیلوگرم: نیما اشفاقی (مازندران)

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران)

86 کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران)

92 کیلوگرم: حسین شهبازی (تهران)

97 کیلوگرم: دانیال شریعتی (همدان)

125 کیلوگرم: سید مهدی هاشمی (مازندران)

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12310

به "نتایج مصاف آزادکاران غیرقابل پیش بینی بود، فلسفه انتخابی همین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مصاف آزادکاران غیرقابل پیش بینی بود، فلسفه انتخابی همین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید