واینالدوم: کوشش بارسلونا برای خرید من جدی نبود

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک هلندی تیم فوتبال لیورپول فاش کرد که شانس زیادی برای پیوستن به بارسلونا نداشته است.

واینالدوم: کوشش بارسلونا برای خرید من جدی نبود

به گزارش خبرنگاران، با وجود انتشار خبرهای فراوانی درباره کوشش باشگاه بارسلونا برای خرید جورجینیو واینالدوم از تیم فوتبال لیورپول، این هافبک هلندی تأکید کرد آنقدرها هم به آبی و اناری های کاتالونیا نزدیک نبوده است.

با توجه به ورود واینالدوم به فصل آخر قراردادش با لیورپول، حدس های فراوانی درباره آینده او انجام شد، اما این بازیکن 29 ساله در نهایت در آنفیلد ماند. یکی از شایعاتی که در هفته های اخیر بارها منتشر شد، کوشش رونالد کومان سرمربی سابق واینالدوم در تیم ملی هلند برای بردن این بازیکن به نوکمپ بود هرچند که خود او تأکید کرد کوشش مهمی از سوی باشگاه بارسلونا برای جذب او صورت نگرفته است.

واینالدوم که اکنون در اردوی تیم ملی هلند برای بازی محبت آمیز با مکزیک آماده می گردد، در نشست خبری پیش از این بازی درباره شایعه انتقالش به بارسلونا گفت: من فکر نمی کنم آنقدرها هم که می گفتند تمایل بارسلونا برای جذب من جدی بوده باشد وگرنه شما احتمالاً باید چیزهای بیشتری در این باره می خواندید یا اتفاقی رخ می داد. این موضوع چیز چندان مهم و جدی نبود. من حتی درباره اش فکر هم نکردم. الان شرایط به گونه ای است که من در لیورپول خواهم ماند. قرارداد من 10 ماه دیگر اعتبار دارد، اما در فوتبال هیچ چیزی معین نیست و شرایط من هم ممکن است تغییر کند. ببینیم چه می گردد.

واینالدوم که سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوست، یکی از مهره های کلیدی این تیم در فصل اخیر بوده است. او در این تیم 192 بازی انجام داده و با آن پیروز به فتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64413

به "واینالدوم: کوشش بارسلونا برای خرید من جدی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واینالدوم: کوشش بارسلونا برای خرید من جدی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید