وزنه برداری قهرمانی دنیا، قاسمی: اگر تیم کامل بود حتما مقام دوم را کسب می کردیم، جوانان تیم ملی جای بزرگ تر ها را پر می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران معتقد است اگر با تیم کامل به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام می شدند حتما تیم ایران در رده دوم قرار می گرفت.

وزنه برداری قهرمانی دنیا، قاسمی: اگر تیم کامل بود حتما مقام دوم را کسب می کردیم، جوانان تیم ملی جای بزرگ تر ها را پر می نمایند

مسعود قاسمی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به ترکمنستان، درباره کسب مقام سوم تیم ملی ایران در رقابت های جهانی 2018 گفت: در بخش امتیازی موفق به کسب عنوان سومی و در مدالی مقام دوم این رقابت ها را کسب کردیم. مسابقات با حضور حداکثری کشورها برگزار گردید. برای اولین بار مسابقات با 10 وزن برگزار می شد که ما به دلایلی با 8 وزنه بردار راهی ترکمنستان شدیم. همه بچه ها عملکرد خوبی داشتند و همین عملکرد خوب باعث شد تا تیم ایران در رده سوم این مسابقات قرار بگیرد. البته باید گفت اگر تیم کامل بود حتما می توانستیم مقام دوم را کسب کنیم.

وی مطرح نمود : تیم چند ماه کوشش کرد و بچه ها تمرینات سخت و اردوهای زیادی را پشت سر گذاشته بودند و فدراسیون نیز در حد توانش به هر شکل از تیم حمایت کرد. باید بابت کسب این نتیجه خوب از یاری های آقای مرادی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین زحمت و کوشش های کادر فنی تیم تشکر کنم.

سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به جوان شدن تیم توضیح داد: باید این موضوع را توجه داشته باشیم که در مسابقات 2018، پنج وزنه بردار تیم ملی از رده جوانان آماده بودند و حتی 3 نفر آنها هنوز در رده سنی جوانان هستند و از باتجربه ها فقط سهراب مرادی، علی هاشمی و محمدرضا براری در تیم حضور داشتند. با این اوصاف این نوید وجود دارد که همین جوانان در سال های آینده جای بزرگتر ها را در تیم ملی پر می نمایند و حتی تیم ملی می تواند نتایج بهتری را کسب کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2833

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا، قاسمی: اگر تیم کامل بود حتما مقام دوم را کسب می کردیم، جوانان تیم ملی جای بزرگ تر ها را پر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا، قاسمی: اگر تیم کامل بود حتما مقام دوم را کسب می کردیم، جوانان تیم ملی جای بزرگ تر ها را پر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید