پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش مهسان بلاگ، پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیسمال اول تحصیلی 99-98(مهر 1398) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) دانشجو می پذیرد.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیسمال اول تحصیلی 99-98(مهر 1398) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیمسال اول تحصیلی 99-98 (مهر 1398) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون احتیاج به شرکت در آزمون سراسری و صرفا به وسیله آنالیز سوابق و مصاحبه حضوری (آزمون اختصاصی) انجام می گیرد.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته های مهندسی فناوری اطلاعات (IT) - تجارت الکترونیک، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایشهای بازاریابی، اقتصادی و سیستمهای اطلاعاتی و مهندسی عمران - مهندسی و مدیریت ساخت دانشجو پذیرش می نماید.

در این پردیس کلاسهای درس به گونه ای برنامه ریزی شده که در هر نیمسال تحصیـلی برای دوره های حضوری تنها نیـاز به 5 بار حضور در پردیس بین المللی کیش (هر بار 3 روز چهارشنبه تا آدینه) و برای دوره های مجازی 3 بار حضور (هر بار 1 روز پنج شنبه یا آدینه) است.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نشانی https://kish.aut.ac.ir مراجعه نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11612

به "پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید