گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی گردید

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت چینی اوپو به تازگی یک برند جدید با نام Realme ساخته که قرار است گوشی هایی مقرون به صرفه با این نام ساخته و عرضه گردد. این کار مشابه استراتژی هواوی با برند آنر بوده و احتمالا اوپو نیز با این کار به دنبال ورود به بازارهای جهانی است. این شرکت جدید حالا یک گوشی با نام Realme 2 Pro معرفی نموده که نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و بدون حاشیه همراه با یک بریدگی قطره مانند در بالای آن است که Realme آن را Dewdrop می نامد. قلب تپنده این گوشی نیز اسنپ دراگن 660 خواهد بود و نسخه ای با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی گردید

این گوشی همچنین به یک سیستم دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی در پشت مجهز گردیده و دوربین اصلی دستگاه لنزی با گشادگی دیافراگم f/1.7 خواهد داشت. دوربین سلفی دستگاه نیز که در بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته، 16 مگاپیکسلی است و لنزی با F/2 خواهد داشت. در بخش پشتی این گوشی همچنین یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته همراه با لوگوی Realme که در پنل شیشه ای بخش پشتی قرار گرفته اند.

ریل می 2 پرو همچنین در سه مدل با حافظه رم و حافظه داخلی مختلف عرضه می گردد. دو مدل پایه رم 4 و 6 گیگابایتی همراه با حافظه 64 گیگابایتی خواهند بود و مدل رده بالا، رم هشت گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایتی دارد.

البته این اولین گوشی شرکت ریل می نیست و پیش تر شاهد ریل می 2 بودیم که به رابط کاربری ColorOS 5.2 بر پایه اندروید 8.1 عرضه گردیده بود. روی این گوشی نیز دقیقا همین رابط کاربری و همین سیستم عامل نصب خواهد بود. از ویژگی های این رابط کاربری نیز می توان به Easy Screenshot، حالت Clone Phone و همینطور Smart Play اشاره نمود که به کاربر اجازه می دهد ویدیوها در پس زمینه پخش شوند و کاربر به بخش های دیگر گوشی سرک بکشد. منبع تغذیه انرژی این گوشی یک باتری 3500 میلی آمپری است اما متاسفانه فناوری شارژ سریع در Realme 2 Pro پشتیبانی نمی گردد.

این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی عمیق و آبی روشن عرضه می گردد. عرضه ابتدایی این گوشی در کشور هند خواهد بود که برای مدل 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم قیمت 192 دلار، مدل 6/64 گیگابایتی قیمت 220 دلار و مدل 8/128 گیگابایتی قیمت 250 دلار خواهد داشت که این گوشی را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های اندرویدی تبدیل می نماید. تاریخ عرضه Realme 2 Pro نیز 19 مهرماه مشخص گردیده و امیدواریم این گوشی بسیار خوب، به کشور ما نیز راه پیدا کند.

این گوشی قرار است اولین محصول شرکت Realme باشد که خارج از هند و به صورت جهانی هم عرضه می گردد اما هنوز اطلاعی از تاریخ یا قیمت جهانی آن در دسترس نیست. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1771

به "گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید