امیدواری اوکتاویو به جوان هایش ، فعلا روی آمریکا تمرکز نموده ایم

به گزارش مهسان بلاگ، در گروه بسیار سختی قرار داریم.سه تیم قدرتمند در مرحله گروهی مقابل ما قرار دارند اما تمام تمرکز فعلی ما تنها روی بازی اول مقابل آمریکا است.

امیدواری اوکتاویو به جوان هایش ، فعلا روی آمریکا تمرکز نموده ایم

به گزارش خبرنگاران ،اردوی تدارکاتی تیم فوتبال ساحلی ایران در پرتغال با سه بازی تدارکاتی و سه برد برای قهرمان آسیا به انتها رسید و دوشنبه این تیم به تهران برمی شود و با چند روز استراحت راهی امارات خواهد شد تا در مسابقات معتبر جام بین قاره ای شرکت کند.

مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ماحلی با اعلام رضایت از این اردو درباره بازیکنان جوانی که به اردو دعوت نموده می گوید:پاسخی که از حضور این بازیکنان جوان در تیم دریافت کردیم، بسیار مثبت است.آنها به خوبی مسوولیت پذیری شان را نشان دادند و درک کردند که در تیم ملی چه چیزهایی را باید ارائه نمایند در مسابقات سطح بالای درون اردویی نیز بسیار رقابت پذیر ، با شخصیت و محترمانه در زمین حاضر شدند. به خصوص که عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند.

اوکتاویو درباره همگروه های ایران در جام بین قاره ای که باید به ترتیب به مصاف تیم های آمریکا، تاهیتی و روسیه برود، گفت:مسابقات جام بین قاره ای دومین رویداد بزرگ دنیای در تقویم رشته فوتبال ساحلی است.می دانیم که تیم های برتر دنیا در این رقابتها حاضر می شوند و باید در سطح بسیار بالایی بازی کنیم تا عملکرد خوبی در آنجا داشته باشیم.آماده سازی بسیار خوبی برای این مسابقات داریم چراکه می خواهیم رقابت های خوبی از خود در جام بین قاره ای نشان بدهیم.

سرمربی برزیلی تیم ساحلی در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای رسیدن به فینال مسابقات چقدر است می گوید: در گروه بسیار سختی قرار داریم.سه تیم قدرتمند در مرحله گروهی مقابل ما قرار دارند اما تمام تمرکز فعلی ما تنها روی بازی اول مقابل آمریکا است و پس از آن بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

3-270

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2461

به "امیدواری اوکتاویو به جوان هایش ، فعلا روی آمریکا تمرکز نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری اوکتاویو به جوان هایش ، فعلا روی آمریکا تمرکز نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید