تاکید IUCN بر گسترش شهرهای سبز

به گزارش مهسان بلاگ، اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) از یک برنامه جهانی خبر داده که با هدف ایجاد شهرهایی سبزتر و قابل زندگی تر ارائه گردیده است.

تاکید IUCN بر گسترش شهرهای سبز

به گزارش خبرنگاران، این ابتکار دنیای به دنبال ایجاد شهرهایی سبزتر و قابل زندگی تر است که وضعیت سلامت افراد جامعه و رفاه ساکنان مناطق شهری را ارتقاء می دهد.

در این برنامه آگاهی ها از ارزش اکوسیستم ها در فضای شهری و چگونگی تاثیر آن ها بر برطرف چالش ها و مسائل شهری از جمله آلودگی هوا، سیل و مسائل ناشی از عدم دسترسی به فضاهای سبز باکیفیت، ارتقاء پیدا می نماید.

مدیرکل اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت گفت: تا سال 2050 میلادی بیش از دو سوم جمعیت دنیا ساکن شهرها خواهند شد. طبیعت می تواند به ساکنان شهرها یاری کند تا از تاثیرات فاجعه بار تغییرات اقلیمی در امان بمانند و آنان را به سمت زندگی سالم و کامل راهنمایی کند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت ، مناطق شهری تحت تاثیر تغییرات محیط زیستی از جمله سیل، طوفان، آلودگی آب و هوا قرار دارند. همچنین شواهد فزاینده ای وجود دارد که حفاظت، نگه داری و ارتقای زیرساخت های سبز از قبیل جنگل های شهری، دیوارها و پشت بام های سبز فوائد متعددی برای افراد دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1692

به "تاکید IUCN بر گسترش شهرهای سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید IUCN بر گسترش شهرهای سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید