محمودی: این بار حرف بزنم هفتاد میلیون جریمه می شوم!

به گزارش مهسان بلاگ، شهرام محمودی بعد از حکم کمیته انضباطی می گوید:حالا دیگر بهتر است صحبت نکنم چون این بار شاید 75 میلیون جریمه ام نمایند. به هر ترتیب به این حکم اعتراض می کنم و منتظر رسیدگی دوباره به آن خواهم بود.

محمودی: این بار حرف بزنم هفتاد میلیون جریمه می شوم!

به گزارش خبرنگاران ، هفته پیش بود که خبر رسید قرار است روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به مصاحبه شهرام محمودی رسیدگی کند. با این حال جلسه رسیدگی به آن به دوشنبه این هفته موکول شد. در نهایت هم در جلسه ای که در غیاب متهم یعنی شهرام محمودی برگزار گردید، این ملی پوش سابق والیبال ایران به یک جلسه محرومیت و 15 میلیون تومان جریمه محکوم شد. شهرام محمودی در مصاحبه ای به صراحت از شیوه برگزاری لیگ انتقاد کرده بود و گفته بود که مدیران فدراسیون آمدند و عکس هایشان را گرفتند و رفتند اما ویدئوچک راه نیفتاد؛ صحبت هایی که توهین شناخته شده و باعث محکومیت این بازیکن شده است.

شهرام محمودی یک هفته پس از جنجال های برکناری امیر خوش خبر و حرف و حدیث های فراوان آن، در بخشی از مصاحبه اش با دوربین باشگاه خبرنگاران، انتقاد های تندی را علیه شیوه برگزاری لیگ برتر عنوان نمود. شهرام در بخشی از آن مصاحبه گفته بود: اسم این نوع برگزاری را نمی گردد لیگ گذاشت. اگر دال بر بی احترامی نباشد اسمش را مسابقات قهرمانی کشور می گذارم. شاید سطح برگزاری از آن هم پایین تر باشد. با تمام احترامی که برای ضیایی قایلم، ویدئوچک را آوردند و عکس یادگاری گرفتند و رفتند! ویدئوچکی که نصب کرده اند واقعا خنده دار است و اصلا چیزی را نشان نمی دهد. کیفیت برگزاری لیگ اصلا مناسب نیست! تعداد تیم ها سیزده شده و خنده دار است که هر هفته یک تیم مجبور به استراحت است. امیدوارم در آینده همه چیز بهتر گردد. شهرام محمود به خاطر همین صحبت ها به کمیته انضباطی دعوت شد. با این حال نتوانست در آن شرکت کند و حکم این کمیته در غیاب او صادر شد؛ حکمی که او را یک جلسه محروم و 15 میلیون تومان جریمه می نماید. در حکم کمیته انضباطی آمده است: پس از تشکیل جلسه ابتدا فیلم مصاحبه آقای محمودی مشاهده شد. این مصاحبه به دفعات متضمن توهین به مسوولان فدراسیون بود سپس اعضا پیرامون موضوع به مذاکره پرداختند که به شرح موصوف در صورتجلسه منعکس است و اعضا به اتفاق آرا مصاحبه نامبرده را از مصادیق توهین و تخلف انضباطی تشخیص دادند. با اعلام ختم رسیدگی پس از مشورت با اعضا و اظهارنظر حاضران، کمیته انضباطی به شرح آتی مبادرت به انشای رای نمود. نظر به اینکه آقای شهرام محمودی طی مصاحبه در یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون و مسوولان برگزاری مسابقات لیگ برتر توهین کرده است و عمل ایشان از مصادیق بند 10 ماده 3 آیین نامه انضباطی و تخلف انضباطی تشخیص شده است. بنابراین نامبرده به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات لیگ و یکصدوپنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین ضمن اخطار به باشگاه خاتم اردکان انتظار بود مسوولان محترم باشگاه مراقبت بیشتری نسبت به رفتار بازیکنان داشته باشند. شهرام محمودی: یکشنبه شب فهمیدم باید به جلسه بروم

شهرام محمودی در گفت و گو با ایران ورزشی ابتدا درباره نرفتنش به جلسه کمیته انضباطی شرح داد و گفت: بعد از بازی یکشنبه مان با خاتم اردکان، سرپرست تیم یکباره به من خبر داد که باید به جلسه کمیته انضباطی بروم. بعد از پنج ست بازی پرفشار، من باید به تهران می آمدم و در جلسه شرکت می کردم و پس از آن هم برای بازی بعدی آماده می شدم. شرایط اصلا مهیا نبود و اگر زودتر اطلاع می دادند در جلسه حاضر می شدم. پشت خط زن تیم والیبال اردکان ادامه داد: جلسه را باید در زمانی برگزار می کردند که من بتوانم در آن حاضر شوم و از خودم دفاع کنم، نه اینطور که خودشان جلسه بگذارند و ببرند و بدوزند و بعد حکمش را منتشر نمایند. محمودی درباره حکمی که برایش صادر شده نیز می گوید: نمی دانم بر چه اساسی این حکم را داده اند. در فوتبال بازیکنان آنطور در رختکن و تونل به هم حمله کردند و درگیری شدید پیش آمد اما تنها سه میلیون تومان جریمه شان کردند اما اینجا جریمه من 15 میلیون تومان شده! او همچنین گفت: حالا دیگر بهتر است صحبت نکنم چون این بار شاید 75 میلیون جریمه ام نمایند. به هر ترتیب به این حکم اعتراض می کنم و منتظر رسیدگی دوباره به آن خواهم بود. بازیکن سابق تیم ملی درباره شرایط والیبال ایران در ماه های گذشته نیز اینطور اظهارنظر کرد: شرایط واضح و معین است و نیازی به گفتن من نیست. شهرام درباره رفتارهای ضیایی و تفاوت آن با گذشته نیز گفت: من ضیایی را سال هاست می شناسم. در گذشته رفتارهای این چنینی از او ندیدم و شاید به این خاطر بود که قدرت اجرایی نداشت. البته شاید هم درباره حکم من و حتی برخی تصمیم های دیگر نفر اصلی خود او نباشد. چیزی در این باره نگویم بهتر است.

حکمی که رییس نمی تواند امضا کند شهرام محمودی در حالی محروم شده که رییس فدراسیون والیبال از روز شنبه دیگر حق امضا و مکاتبه در فدراسیون والیبال را ندارد. به همین ترتیب اگر حکمی که برای این بازیکن صادر شده را شخص احمد ضیایی امضا کرده باشد، به هیچ وجه ضمانت اجرایی ندارد. با این حال طبق قانون، این محدودیت تنها برای شخص ضیایی است و دبیر فدراسیون والیبال می تواند به جای او این احکام و احکام دیگر را امضا کند و سر و شکل قانونی به آن بدهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3034

به "محمودی: این بار حرف بزنم هفتاد میلیون جریمه می شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: این بار حرف بزنم هفتاد میلیون جریمه می شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید