امیدهای بارسلونا اسپانیا برای جذب دلیخت زنده شد

به گزارش مهسان بلاگ، در حالی که تصور می شد کاتالان ها از خرید کاپیتان آژاکس مأیوس شده اند، آنها بار دیگر به خرید این مدافع هلندی امیدوار شده اند.

امیدهای بارسلونا اسپانیا برای جذب دلیخت زنده شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا آماده شده است که یک بار دیگر پیشنهاد خود را برای خرید ماتیس دلیخت به باشگاه آژاکس آمستردام ارائه کند.

پیش از این گفته می شد که دلیخت بر سر شروط شخصی با یوونتوس به توافق رسیده و حالا فقط مانده که باشگاه او و بانوی پیر به توافق برسند. شانس رخ دادن این اتفاق اما حالا کاهش یافته چرا که ظاهراً باشگاه هلندی از رویکرد بیانکونری در فرآیند جذب بازیکن 19 ساله اش ناراضی است و آن را نوعی بی احترامی به قهرمان فصل گذشته لیگ هلند قلمداد نموده است.

آژاکسی ها که روی دلیخت 75 میلیون یورو قیمت گذاشته اند، از مذاکره مستقیم یوونتوس با مینو رایولا، مدیر برنامه های دلیخت قبل از مذاکره با باشگاه ناراحت هستند و به همین دلیل هنوز پیشنهاد بیانکونری را نپذیرفته اند. همین موضوع سبب نگرانی قهرمان فصل گذشته سری A شده است به خصوص که آژاکس دو پیشنهاد بهتر هم برای فروش دلیخت دریافت نموده که یکی از آنها از سوی پاری سن ژرمن بوده و دیگری پیشنهاد 70 میلیون یورویی باسلونا که چند هفته پیش ارائه کرد.

در همین حال نشریه اسپورت در رد گزارشی که چند روز پیش نشریه توتواسپورت تورین منتشر نموده بود، نوشته است که رقم فروش دلیخت 75 میلیون یورو است نه 87 میلیون یورو.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که یوونتوس چه مدت دیگر می خواهد به روند مذاکراتش با آژاکس ادامه دهد و آیا اصلاً خواهد توانست قهرمان هلند را پیش از از سر گرفت مذاکره با PSG راضی کند یا نه.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11835

به "امیدهای بارسلونا اسپانیا برای جذب دلیخت زنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدهای بارسلونا اسپانیا برای جذب دلیخت زنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید