مربی پرسپولیس جایگزین نکونام می گردد؟

به گزارش مهسان بلاگ، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پستی رسماً از این باشگاه خداحافظی کرد. از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پیکان و پرسپولیس به اسم گزینه اصلی جایگزینی نام برده می گردد.

مربی پرسپولیس جایگزین نکونام می گردد؟

از آنجا که قرارداد نکونام به خاتمه رسیده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است به احتمال زیاد خروج سرمربی فولاد را باید حتمی دانست. شرط نکونام برای ادامه همکاری با فولاد بسته شدن تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است. در شرایط فعلی طبیعتاً قهرمان جام حذفی نمی تواند بازیکن جدیدی خرید کند و در فصل بعد با مسائل جدی روبه رو خواهد بود.

با این تفاسیر شانس حمید مطهری برای راهنمایی تیم فولاد خوزستان افزایش یافته است. مطهری بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اعلام نموده بود آماده تجربه چالش سرمربیگری در لیگ برتر است.

مطهری پیش از این در تیم های پیکان، پدیده و پرسپولیس به اسم دستیار مجیدجلالی و یحیی گل محمدی کار نموده است. از آنجایی که او در ابتدای راه سرمربیگری است طبیعی است که نمی تواند انتظار پیشنهادات خارق العاده داشته باشد. با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد این تیم دارای ساختار حرفه ای است و در مورد مسائل اقتصادی نسبت به بسیاری از باشگاه های لیگ رجحان شرایط بهتری دارد.

اندازه

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93653

به "مربی پرسپولیس جایگزین نکونام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پرسپولیس جایگزین نکونام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید